sobota, 30 sierpnia 2014

Aranżacja wnętrza po mojemu


W ostatnim poście opisywałam Wam poszukiwania odpowiedniego lokalu na biuro, a dziś kilka słów o jego urządzaniu. Oczywiście jak większość kobiet lubię zajmować się aranżacją wnętrz, jednak aranżacja biura, znacznie różni się od aranżacji domu czy mieszkania.

W biurze przede wszystkim liczy się funkcjonalność i oszczędność miejsca, którego akurat w moim przypadku i tak jest mało. Musiałam więc postarać się, aby dobrze je wykorzystać. W tym celu zaczęłam przeglądać oferty mebli biurowych różnych producentów. Moją uwagę szczególnie przykuły te, które były nie tylko ładne, ale łatwo można było łączyć je w różne konfiguracje, ponieważ składały się z różnych modułów. Co ważne, biurka mogły bez przeszkód służyć osobom na wózkach inwalidzkich, bo jak już wspominałam nie wykluczam zatrudnienia właśnie takich osób. I to nie tylko dlatego, że jest to korzystne finansowo, ale dlatego, iż moja mama również jeździ na wózku i dobro takich osób zawsze leżało mi na sercu.

Moja firma na pewno nie będzie duża, dlatego też nie zrujnowałam się na szczęście na te meble, a mimo to efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Teraz moją głowę mogła już całkowicie zaprzątać łazienka i jej mini remoncik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz