niedziela, 31 sierpnia 2014

Ci dzisiejsi fachowcy...

Jak już wspominałam następnym moim celem w doprowadzaniu lokalu do porządku było zajęcie się łazienką. Nie była ona absolutnie w złym stanie, ale zależało mi na poprawkach, żeby dostosować ją do potrzeb osób niepełnosprawnych. Nie było to łatwe, bo trzeba było skuć aż dwie ściany. Oczywiście wynajęłam do tego fachowców, poleconych przez znajomego. Sprawdziłam ich w internecie i faktycznie mieli same dobre opinie. Poprosiłam też o pokazanie zdjęć realizacji, które wcześnie wykonywali. Pomimo, że nie byli najtańsi to zdecydowałam się na ich usługi, bo chciałam mieć wszystko zrobione szybko i porządnie.


Pewnego dnia Panowie oznajmili, że do wykonania remontu potrzebują pilarki elektrycznej, której nie posiadają. Tak długo przekonywali mnie, że jest ona niezbędna, że w końcu zgodziłam się pojechać do marketu budowlanego i ją kupić. Niestety ceny nie były najniższe, ale jak już wspominałam, zależało mi na czasie. Wybór był ogromny u musiałam poradzić się kogoś z obsługi. Generalnie nie miałam pojęcia, o czym ten pan do mnie mówił, ale wzięłam sprzęt z średniej półki. Fachowcy byli zadowoleni, a mi na szczęście udało się sprzedać narzędzie w internecie i muszę przyznać, że za dużo na tym nie straciłam. Na szczęście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz