piątek, 29 sierpnia 2014

Najtrudniejszy pierwszy krok

Witajcie na moim blogu. Będę tu opisywać moje zmagania z zakładaniem własnej firmy copywriterskiej. Nie jest to rzecz prosta, a już na pewno nie szybka. Mam nadzieję, że moje doświadczenia Wam pomogą. :)


Od zawsze marzyłam o czymś własnym, ale rzecz jasna w czasie studiów było to dosyć nierealne. Studia skończyłam już prawie rok temu i niedawno udało mi się dostać dofinansowanie na założenie własnej działalności. Byłam bardzo zadowolona, ale jeszcze wtedy nie zdawałam sobie sprawy z tego ile to niesie ze sobą obowiązków i nawet nie mam tu jeszcze na myśli obowiązków służbowych.

Zacznijmy od znalezienia odpowiedniego lokalu na firmę. Zależało mi na lokalizacji, która będzie blisko centrum, ale nie w samym jego środku, raczej na obrzeżach i z której będę miała w miarę blisko do domu. Chodząc po mieście rozglądałam się po nieruchomościach do wynajęcia, ale większość z nich wyglądała jak ruiny. Dlatego postanowiłam nie ryzykować i skorzystać z usług agencji nieruchomości. Wiem, że to nie jest może najkorzystniejsze cenowo wyjście, ale jeśli o mnie chodzi to muszę stwierdzić, że się opłaciło. Agentka znalazła mi idealny lokal na biuro, mały, zadbany (nie wymaga remontu) i do tego w idealnej dla mnie lokalizacji. Teraz tylko czeka mnie jego umeblowanie i wprowadzenie małych zmian w łazience, ponieważ nie wyklucza angażu osób niepełnosprawnych. Ale o tym już niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz